top of page
תמונת הסופר/תyuvaloz55

הגיון בשיגעון

בשנים האחרונות עונת המלפפונים ב-NBA הפכה להיות מעניינת לא פחות מהעונה הרגילה. התקצרות החוזים הובילה לכך שכמעט כל קיץ יש כמה וכמה סופרסטארים שמסיימים חוזה וביחד עם ההכנסות הגדלות של הליגה שהביאו לעלייה משמעותית בתקרת השכר, לכל קבוצה יש הרבה יותר כסף לבזבז (מ-2011 התקרה קפצה בכמעט 90 אחוז). שני האלמנטים הללו ביחד עם הרשתות החברתיות וההתעלמות של הליגה מהטמפרינג הובילו לסערה מושלמת של שמועות, דיווחי סרק וציוצים לא ברורים של עיניים המומות.


עונת המלפפונים הזו, שתיפתח רשמית ביום ראשון, מאיימת להיות אחת מהעונות החשובות בהיסטוריה. יש כל כך הרבה שחקנים מהשורה הראשונה (גם אם הם פצועים) שמסיימים חוזה ויש כל כך הרבה קבוצות שעשו שמיניות באוויר כדי להגיע למצב שבו הן יוכלו להציע לשחקנים הללו חוזי מקסימום. במקביל, יש כל כך הרבה סימני שאלה שישיפיעו דרמטית על איך הליגה תיראה בשנים הקרובות.


האם גולדן סטייט תחתים מחדש את קווין דוראנט וקליי תומפסון, למרות הפציעות? האם בוסטון תצליח להתאושש מהעזיבה הצפויה של קיירי אירווינג ואל הורפורד? האם מילווקי תחזיר את כריס מידלטון, מלקולם ברוגדון וברוק לופז ותנעל את עצמה לקבוצה הזו ביחד עם יאניס לשנים הקרובות? האם קוואי ישאר בטורונטו? האם לנטס ולקליפרס ולניקס יש מספיק כוח משיכה כדי לגרום לקוואי או דוראנט או קיירי לחתום אצלם? האם פילדלפיה תשמור על ג'ימי באטלר וטוביאס האריס? איך דאלאס תבנה מסביב לקריסטאפס פורזינגיס ולוקה דונצ'יץ'? ומה לעזאזל קורה ביוסטון?


יש פה באמת כמות לא הגיונית של קצוות עלילה פתוחים, אבל עדיין סימן השאלה המעניין מכולם מתייחס ללוס אנג'לס לייקרס.


116 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Yorumlar


bottom of page